sobota, 21 grudnia 2013

BOHATEROWIE.




Olivia(Eve) Braun – siostra Scootera Brauna. Pasjonują ją samochody. Po wypadku wyjeżdża do Anglii, a dwa lata później wraca i od razu dostaje pracę. Zostaje managerką The Wanted. Miła i wesoła, odważna i czasami wścibska, z poczuciem humoru i zaraźliwym śmiechem.



Scooter Braun – starszy brat Eve. Manager The Wanted i nie tylko. Pasjonowały go samochody(to on zaraził tym dziewczynę), ale po wypadku siostry i śmiertelnym wypadku młodego wujka, znienawidził wyścigi. Gdy Olivia wraca, wie, że nie będzie miała pracy to będzie grzebać w samochodach, więc zatrudnia ją odciążając Nano z jego obowiązków. Miły, stanowczy, ale czasem denerwujący.
 


The WANTED : Tom Parker, Max George, Siva Kaneswaran, Jay McGuiness oraz Nathan Sykes. Piątka przystojnych, uzdolnionych wokalnie chłopaków. Każdy z nich ma odmienny charakter i dlatego stanowią tak zgrany zespół. Z jednym z nich Eve powiąże tajemnica i jednemu z nich owa dziewczyna się spodoba.

I inni.

___________________________________________________________________
A więc, oficjalnie WITAM. ;*
Oto nowiuśki blog i opowiadanie. :)
Zapoznaliście się z bohaterami i jakie odczucia.? 
BARDZO dziękuję wam za AŻ! 7 komentarzy pod zwiastunem. Nie wiedziałam, że aż tak was wciągnie. :D  No i widzę że macie już swoich faworytów. ^^ A ja wam nie pisnę ani słówka. ;p Domyślajcie się. :D
Ołł i w dodatku 5 obserwatorów. *.* KOCHAM WAS. <33
 
A co myślicie o nagłówku.? Może być.? Robiłam go niestety sama bo zwróciłam się z prośbą do jednej dziewczyny(nie chcę wymieniać nazwy, żeby nie było) i niestety nie zrobiła. ;/ Ale to jest chyba spoko com.? :)
Jak widać blog jest utrzymany w ciemnych kolorach. Musi być ten klimacik. ^.^

Pozdrawiam i do pierwszego rozdziału. ;*

8 komentarzy:


  1. Bohaterowie są świetni czekam na prolog a następnie na rozdziały.
    Mam nadzieję, że tym chłopakiem będzie Nathan Sykes.
    Zapraszam do siebie na:
    changedmyworldnathansykes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bohaterowie są genialni mam nadzieję że już nie długo pojawi się prolog
    cały czas zastanawiam się który będzie tym chłopakiem ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bohaterowie...bomba... czekam na prolog i kolejne rozdziały...czyżby ten ktoś to Nathan...hmmm może jednak Max....nie to na pewno Tom.....głowa mnie boli....oj ta oj tam mam nadzieję że prolog będzie jeszcze przed świętami? :*:<

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieźle się zapowiada ;D Stawiam na Nathana albo Maxa ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Współczuję Olivii brata. Zapowiada się fajnie :D a jak zobaczyłam nagłówek z autami, to już wiedziałam, że zacznę czytać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że zaskoczysz mnie z wyborem któregoś z chłopaków ;D
    Czekam na rozdział ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. zapowiada się ciekawie:)
    ja to i tak liczę że tym chłopakiem będzie Nathan nie może być inaczej:D
    dużo weny życzę i czekam na pierwszy rozdział;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam nadzieje , że to będzie Jay

    OdpowiedzUsuń