piątek, 20 grudnia 2013

ZWIASTUN.



Olivia to o 12 lat młodsza siostra Scootera Brauna. W połowie, bo mieli tych samych ojców. Dziewczyna mając 13 lat zamieszkała z mężczyzną. I to on zaraził ją pasją do…samochodów. Wszelakich wyścigów i różnorakich tuningów także. W wieku 16 lat wygrała swój pierwszy wyścig, ale na tym się nie skończyło. Pół roku później młoda dziewczyna uległa wypadkowi. Przestała jeździć i w 18 urodziny wyjechała do Londynu, do mamy… Eve wraca po dwóch latach do L.A., gdzie od razu dostaję nową pracę od…brata. Scooter zatrudnia ją na miejscu Nano – „codziennego” managera najpopularniejszego zespołu na świecie – The Wanted. Od razu łapią dobry kontakt, pomimo tego, że dziewczyna o nich nigdy nie słyszała, oprócz jakichś tam wspominek brata w czasie rozmów. Jakiś czas później z jednym z nich powiąże ją bardzo ważna tajemnica…

Czy zmieni się coś w relacjach Olivii z The Wanted i Scooterem.?

Jak długo Eve i chłopak dotrzymają tajemnicy.?

Czy tajemnica pogłębi ich relacje.?

Kto jest tym tajemniczym chłopakiem.?

I cóż to za tajemnica.?

Na te i wszystkie inne pytania będące w waszych głowach, odpowiedzi prawdopodobnie znajdziecie tutaj. ;]

9 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie. Czyżby to był Baby N tym tajemniczym, a może Parker?? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. zwiastun strasznie mnie zaciekawił mam nadzieje że niedługo pojawi się prolog ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem tak... bardzo ładny zwiastun naprawdę.
    A co do chłopaka... to na 1000% nie będzie Siva :D
    To musi być ktoś z pazurem, więc Jay również się do tego nie zalicza.
    Hmm... więc pozostaje Tom, Nathan i Max. Zastanawiam się nad tym trzecim i ewentualnie drugim, ale to się niebawem mam nadzieję okaże :)

    Na sam początek przesyłam Ci mnóstwo weny, byś doprowadziła tego bloga do samego końca, tak jak poprzedni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I'm so excited!
    Bosko się zaczyna ;D
    Już dodaję do swojej zajebistej listy i czekam na nexta :) ;**
    PS. Kami jaki wywód ^^ xp

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada sie genialnie
    Ją jestem 100% Nathaners więc mam nadzieję że to z nim bedzie miała tajemnice :P
    Ale znajac ciebie i twoje mozliwosci to nie wazne kto by to był i Tak będzie fajnie :D
    Weny i czekam na pierwszy rozdział

    P.S.
    Zapraszam do mnie nathan-invented-story.blogspot.com fajnie by było jakbyś wpadła c:

    OdpowiedzUsuń
  6. super się zapowiada:)
    już nie mogę się doczekać;d
    jestem przekonana że to będzie Nathan tym chłopakiem przynajmniej na to liczę;p
    weny dużo życzę i czekam na pierwszy rozdział;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej.
    Zwiastun bardzo wciąga.
    Mam nadzieję, że tym chłopakiem będzie zdecydowanie Nathan.
    Zapraszam do siebie na:
    changedmyworldnathansykes.blogspot.com/
    Mam nadzieję, że poinformujesz mnie na twitterze@klaudia_tw

    OdpowiedzUsuń
  8. Uuu.. siostra scootera powiadasz będzie się działo...jestem ciekawa kim będzie ten tajemniczy chłopak i jaką tajemnice ukrywa

    OdpowiedzUsuń
  9. Zwiastun super! Jak go czytałam to w głowie pojawił mi się pomysł na taki prawdziwy zwiastun. Jakbyś chciała to mogę ci go zrobić. Jak jesteś zainteresowana to napisz do mnie na tt @lovenathjay. Mam nadzieję, że się odezwiesz, bo naprawdę chciałabym zrobić do tego filmik.

    OdpowiedzUsuń