poniedziałek, 6 stycznia 2014

Kolejne nominacje do LA. ;)

WOW. Znowu zostałam nominowana. Dziękuję Wam. ;* 
Zasady każdy zna od razu przejdę do odpowiadanie na pytania. ;)

Nika_TW
1.Czy robisz to co kochasz?
 Po części tak. ;)

2.Jakie jest (jeżeli je masz) Twoje motto życiowe 
"Nigdy się nie poddawaj, bez względu w jak marnej jesteś sytuacji."
3.Czy czegoś Ci w życiu brakuje?
 Tak.

4.Dzień, który będziesz pamiętać do końca życia, to ?
 Dzień w którym poznam TW. *.*

5.Co robisz w wolnym czasie?
 Słucham muzyki, czasem tańczę.

6.Mieszkasz na wsi, czy w mieście?
 Wieś. ;>

7.Lubisz bawić się ogniem?
 Nie.

8.Umiesz gotować?
 No coś tam umiem. ;)

9.Spełniło się jakieś Twoje marzenie?
 Niestety nie. ;(

10.Ulubiona piosenka
 Na tę chwilę to "Only You" The Wanted i  "Black Box" Jessica Jean. ;)

11.Oglądasz #WantedWednesday ?
 Czasami.

Ola Maciejiczek
1. Jak masz na imię?
Ania. ;)
2. Ile masz lat?
A niech zostanie moją słodka tajemnicą. ;*
3. Do jakich fandomów należysz?
TWFanmily.
4. Ulubiony kolor?
Nie mam ulubionego. ;)
5. Ulubiony film?
"Szybcy i Wściekli" wszystkie części. ;)
6. Jaki dzień wspominasz najlepiej? Co się wtedy wydarzyło?
Nie pamiętam który to był, ale wiem że to było jakoś na początku wakacji. ;) Pierwszy raz zobaczyłam CTS i zakochałam się. <3
7. W jakim województwie mieszkasz?
Mazowieckie.
8. Ulubiony sport?
Siatkówka. <3
9. Ostatnio przeczytana książka?
"Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy : Ostatni Olimpijczyk"
10. Masz jakieś zwierzę i/lub rodzeństwo?
2 psy i 2 koty i trzech starszych! braci. :D
11. Od ilu lat/miesięcy jesteś w TWFanmily?
 Na początku wakacji będą 2 lata. *_*

Czekająca Nieświadoma
1. Ile masz lat?
Wyżej pisze. ;)
2. Czy lubisz czekoladę?
<3
3. Jak często używasz komputera?
Baardzo często. ;)
4. Jak masz na imię?
Ania. ;)
5. Jaka jest twoja ulubiona potrawa?
Pizza.
6. Z którego jesteś województwa?
Mazowieckie
7.  Jaka jest twoja ulubiona piosenka TW?
"Only You"
8. Czy masz jakieś przezwisko, jeśli tak to jakie?
Nie.
9. Kim chcesz zostać w przyszłości?
Uuuu nie wiem. :D
10.  Co lubisz robić w wolnym czasie?
Słuchać muzyki, tańczyć, ewentualnie jak mnie wena dołapie to piszę rozdział. ;)
11. Jaką masz ulubioną książkę?
Wszystkie części "Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy"

Kasia Malesa
1. Jesteś dumna ze swojego bloga?
  Na razie zaczynam, ale tak. ;)
2. Jaki jest twój ulubiony rodzaj muzyki?
 POP
3. (Żeby nie było pytam tak normalnie) Którego z TW wybrałabyś?
 ...nieskromnie przyznam że Nathana. ;*
4 Ulubiony kolor?
 Nie mam ulubionego. ;)
5. Czy uważasz, że warto mieć marzenia?
 Tak, bo kiedyś na pewno się spełnią. ;)
6. Ulubiona piosenka (Wiem, że było, ale to jest dobre pytanie.)
 No to tak : Only You, Could This Be Love, Love Sewn, Summer Alive, Chasing The Sun(bo od niej się zaczęło. <3), Rocket, Fix You(wiem, ze to cover ale go uwielbiam); a z tych nie wantedowych to Slow Down Seleny Gomez i Black Box Jessici Jean. ;>
7.Co zainspirowało Cię do stworzenia właśnie takiego bloga?
 Film "Szybcy i Wściekli" oraz moje zamiłowanie do samochodów. ;)
8. Jak długo jesteś Prisoner?
 Na początku wakacji będą 2 lata. *_*
9. Co lubisz najbardziej robić?
 Słuchać muzyki, tańczyć ewentualnie śpiewać(mimo że jestem beztalenciem). :D
10. (Nietypowe pytanie) Na jaką cyfrę kończy się twój nr tel?
 6. :D
11. W jaki dzień tygodnia się urodziłaś?
 Bodajże czwartek. ;D

JESZCZE RAZ DZIĘKUJĘ ZA NOMINACJE. ;**

A co do moich nominacji, to nie nominuję nikogo, ponieważ najzwyczajniej mi się nie chcę. xp Pod rozdziałem tez niepotrzebnie napisałam że nominuję, mimo że nie napisałam pytań. o_o  Także ogromne PRZEPRASZAM z  mojej strony. ;)

Dobranoc. ;*

1 komentarz:

  1. Nominowałam Cię do Liebster Award! :)
    http://together-we-can-keep-our-love-alive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń