sobota, 4 stycznia 2014

ROZDZIAŁ 4 "Byłaś w Las Vegas.?"


Brat dał mi klucze i powiedział.
-Pokój 12. Twoje biuro. Zaraz do was przyjdę.
-No to chodźcie.-powiedziałam i wyszłam z pokoju pierwsza, kierując się odpowiednią stronę. Dokładnie wiedziałam gdzie jest pokój 12. Ooo matko. Ile tam się działo. xd Nie będę wspominać. Idąc tak usłyszałam szepty chłopaków.
-O rzesz w mordę jakie nogi.
-Gdybym nie był w związku, to bym się za nią wziął.
-Ciekawe czy zajęta.-uśmiechnęłam się sama do siebie i ustałam przed drzwiami z numerem 12. Włożyłam klucz, przekręciłam i pociągnęłam za klamkę. Otworzyłam je szerzej i skinęłam głową w stronę środka, mówiąc.
-Wchodźcie.
-Panie przodem.-wyszczerzył się Max. Uśmiechnęłam się do niego i weszłam do środka. Po lewej stało biurko, naprzeciw wejścia było ogromne okno, a po prawej stały kanapa i fotele. Podeszłam do biurka i usiadłam na fotelu. Naprzeciw mnie rozsiadło się już The Wanted. Oni zaczęli między sobą rozmawiać, a ja zaczęłam czytać jakiś dokument, który był umową do podpisania przeze mnie, Scootera i chłopców. Kilka minut później w drzwiach pojawił się braciszek, który od razu do mnie podszedł i wziął jedną kartkę.
-Dobra. Chłopaki. Tu jest umowa, zaraz ją podpiszecie, ok.?-oni tylko pokiwali głowami i wrócili do rozmowy, a Scooter nachylił się obok mnie i zaczął mi pokazywać jakieś pierdoły, dokumenty itp. Potem złożył podpis.
-Dobra, ja już was zostawiam. Udanej pracy.-dał mi buziaka w policzek po czym wyszedł, a ja zaczęłam dogłębniej zapoznawać się z umową, gdy usłyszałam głos Toma.
-Olivia,-tu podniosłam głowę i spojrzałam na niego, ale i tak wszyscy się zawzięcie patrzyli-mogę być wścibski i niedyskretny.?
-No dawaj.-podparłam brodę na ręce i słuchałam chłopaka.
-Czy ty…no czy…czy ty i Scooter…no jesteście razem.?-gdy to usłyszałam mało nie zawaliłam brodą o blat a z moich ust wymsknęło się.
-Pojebało cię.?-wszyscy spojrzeli na mnie dziwnie.-Weź…boże…nie…no co wy.! Proszę was.! Scooter to mój brat.-dokończyłam z delikatnym uśmiechem. I nagle usłyszałam jak ktoś kaszle. Aha ktoś tu się zakrztusił. Wychyliłam głowę i spytałam…Nathana.-Żyjesz.?
-Tak, tak.-posłał mi blady uśmiech po czym znów się napił. Podpisałam umowę, po czym dałam chłopcom papier do podpisania. Każdy dał swój autograf, więc umowę schowałam do teczki i włożyłam ją do szuflady. Wyjęłam z niej jakiś kalendarz. Było to kalendarium chłopaków. Przejrzałam je i zauważyłam, że za dwa dni mają spotkanie z wytwórnią. O to zapytam się Scootera – on wie lepiej. Po przejrzeniu kalendarza, włożyłam go z powrotem i przyglądałam się chłopcom, którzy zawzięcie o czymś dyskutowali, z czego co chwilę jeden z nich spoglądał na mnie. W końcu odezwał się Max.
-Chodź Olivia. Poznamy się lepiej, co.?-popatrzyłam na nich uważnie.                      
-Dobra.-uśmiechnęłam się, po czym wstałam, okrążyłam biurko i usiadłam w wolnym fotelu.
-Może zagramy w 5 pytań.? Będzie łatwiej.-pomysł dał Nathan.
-Dobra. To kto pierwszy.?-spojrzałam na każdego.
-No to ja.-głos zabrał Tom.-Pełnoletnia.?
-Oczywiście.-odpowiedziałam z uśmiechem.
-Ulubiony kolor.?
-Niebieski.
-Byłaś w Las Vegas.?
-Byłam.-kolejny uśmiech.
-Imprezowiczka.?
-No, mogę tak to nazwać.
-O ile jesteś młodsza od Scootera.?
-12.-wszyscy głośno wypuścili powietrze, na co zareagowałam.-Spokojnie, nie jestem taka jak on.-na to wszyscy się uśmiechnęliśmy.
-Dobra teraz ja.-Jay-Wegetarianka.?
-Nie.-westchnięcie chłopaka.
-Ulubiony film.?
-Avatar.-chłopak wydał z siebie „Yeah”.
-Ulubione zwierzę.?
-Kot i pies.
-Status.?
-Wolna.-puściłam do niego oczko.
-Typ muzyki.?
-Pop.-Potem pytał mnie Siva, Max, który zadał takie pytanie.
-Twój typ chłopaka.?-spojrzałam na niego z lekkim uśmiechem.
-Na pewno musi być wyższy ode mnie. Z fajnym charakterem, poczuciem humoru, romantyczny, lubiący imprezy i potrafiący zaskakiwać. Oczywiście w pozytywie.-na koniec został Nathan, który zadawał interesujące pytania.
-Najbardziej szalona rzecz jaką zrobiłaś.?-od razu wstąpił na moje usta uśmiech.
-Emm…uciekałam przed policją sportowym samochodem w wieku 16 lat.-chłopaki tylko na mnie patrzyli z lekko rozdziawionymi buźkami.
-Złapali cię.?-spytał Siva.
-Nie.-chłopaki odetchnęli a Nath kontynuował grę.
-Masz tatuaż.?
-Mam.-Jay, Max i Tom przybili sobie piątki, a ten ostatni powiedział.
-Pokażesz.?-nic nie mówiąc podwinęłam rękaw marynarki i wyciągnęłam do nich lewą rękę na której widniało piórko
-Ładny.-przyznał Max.
-Ale drugiego już wam nie pokażę.-pokręciłam z uśmiechem głową.
-Czemu.?-spytał Nathan.
-Jest za bardzo schowany.-uśmiechnęłam się do nich. Na zegarze wybiła godzina 16. Postanowiłam wrócić do domu. W sumie chłopcy też się zbierali, więc razem wyszliśmy z budynku.
-Ja jutro was popytam.-puściłam oczko do Maxa.-Cześć.-powiedziałam i wsiadłam do taksówki, którą pojechałam do domu.

_______________________________________________________________
Siema Miśki. ;**
I jak Nowy Rok.? Bo ja tam nie poczułam sie starsza. xd
Paczę a 10 komentarzy. *.* Dziękuuje. ;*
Zauważyłam też że kilka z was nominowało mnie do Libster Award, więc zabieram się za odpowiadanie. ;D
 I. Nina
1.Jak masz na imię?
Ania. ;)
2. Co cię zainspirowało do pisania bloga?
Film "Szybcy i Wściekli" oraz moje zamiłowanie do samochodów. ;>
3.Jeśli słuchasz The Wanted to od kiedy i dlaczego?
Od początku wakacji 2012. Zauroczył mnie Nathan. xd <3
4.Twoje największe marzenie?
Wyjechać do Londynu i poznać The Wanted.
5.Ulubiona piosenka?
Na tę chwilę to "Only You" The Wanted i  "Black Box" Jessica Jean. ;)
6.Co byś zrobiła, gdybyś spotkała swojego idola?
Szczerze.? Nie mam zielonego pojęcia. :D
7. Ile masz lat?
A to niech zostanie moją słodką tajemnicą. xd
8. Czym się inspirujesz do pisania kolejnych rozdziałów
Szczerze to niczym. Czasem jak słucham muzyki to nagle w głowie pokazuje mi sie sytuacja, którą potem przelewam na e-papier i trochę zmieniam lub coś dodaję no i..jest. ;)
9.Co chcesz robić w przyszłości?
O maa, nie wiem. :D
10. Ulubiony członek The Wanted?
...Nieskromnie przyznam że Nathan. ;D
11.Najlepsza rzecz jaka ci sie przytrafiła?
Zostałam Prisoner. <3 

II. Kami
1. Skąd taki pomysł na bloga?
 Film "Szybcy i Wściekli" oraz moje zamiłowanie do samochodów. ;>
2. Kiedy napisałaś pierwsze opowiadanie?
 Bodajże listopad 2012. ;>
3.Ulubiony wykonawca/zespół muzyczny?
 The Wanted. <3
4. Na jakim poziomie edukacyjnym obecnie jesteś?
 III Gimbaza. :D
5. Czy masz Twittera?
 Tak
6. Podaj dwie negatywne cechy, które u siebie dostrzegasz.
 Wrażliwość i lenistwo.
7. Z jakiego województw jesteś?
 Mazowieckie.
8. Na czyj koncert najchętniej byś poszła?
 Przede wszystkim The Wanted. ;*
9. Czy masz taki blog, którego uwielbiasz najbardziej? (wystarczy samo tak/nie)
 no..tak. ;)
10. W jakim zawodzie się widzisz w przyszłości?
 Nie mam zielonego pojęcia.
11. Napisz inteligentne pytanie, które zadałabyś swojemu idolowi (podaj jego/ jej imię i nazwisko).
Nie byłabym w stanie. xd

III. Neytiri Glou
1. Kto jest według ciebie idealnym kobietą/mężczyzną ?
Kobieta : Angelina Jolie ; Mężczyzna : Nathan Sykes. :D
2. Jaka musi być osoba abyś mogła/mógł się z nią zaprzyjaźnić ?
Żeby nie wyjawiała sekretów.
3. Podaj dwie rzeczy ,których nie lubisz u innych.
Chamskość przede wszystkim i te wywyższanie się. -.-
4. Kolor oczu.
Zielono-brązowe.
5. Farbujesz włosy ?
Nope.
6. Masz w życiu taką osobę ,za którą byłabyś/byłbyś w stanie oddać życie ?
Nie.
7. Co cenisz w innych ?
Nie wiem. 
8. Byłaś/eś kiedyś na czyimś koncercie ? Jeśli tak to na czyim. Jeśli nie to na czyj byś chętnie poszła/poszedł.
Ewy Farnej. :D Ale z chęcią poszłabym na koncert The Wanted. <3
9. Czy jesteś osobą otwartą czy raczej zamkniętą w sobie ?
Zamknięta.
10. Jakie masz hobby ?
Taniec i śpiew(mimo że nie potrafię śpiewać.xd).
11. Czy odpowiadałaś/eś szczerze ?
 Tak.
 
IV. Gucci Zakręcona
1.Jak masz na imię?
Ania. ;)
2. Do którego z chłopaków The Wanted jesteś podobna (charakter)?
Trochę do Natha, Toma i Maxa. :D
3.Jaka jest twoja ulubiona potrawa?
Pizza. <3
4.Ile masz lat?
A to niech zostanie moją słodką tajemnicą. xd  
5.Którego z chłopaków najbardziej lubisz?
...Nieskromnie przyznam że Nathana. ;D 
6.Gdybyś spotkała swojego idola jak byś się zachowała?
Nie mam zielonego pojęcia.
7.Jaki lubisz zespół (oprócz The Wanted)?
Lawson i nie wiem. xd
8.Jaka jest najważniejsza cecha przez, którą zakochałabyś się w chłopaku?
Poczucie humoru i szczerość.
9.Jak sądzisz ile będą mieć  lat chłopcy  The wanted gdy przestaną błyszczeć?
Uhuhuhuhuhuhuhu i jeszcze więcej. :D
10.Masz ulubionego bloga? (odp. Tak/Nie)
No..tak.
11. Odpowiedziałaś szczerze?
 Tak.
 
No to wszystko. ;)
Nie nominuję nikogo, bo mi się nie chce. ;D
Albo stop.! Każdy kto czyta, jest nominowany. ;*
I mamy kompromis. :D
To do zobaczyska Bejbiki. ;**
 
P.S. Kto czyta - komentuje. Będę wiedziała ilu was tu jest. ;)

10 komentarzy:

  1. Cudo, cudo, cudo *-* Mega rozdział ;) Fajnie teraz będą spędzać mnóstwo czasu razem i może nawet ( liczę tak na to po cichu) Coś wyjdzie z jednym xd Najlepsze jak zapytali czy jest ze Scooter i te pytania xd Super ;D Czekam z wielką niecierpliwością na kolejny, weny :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja komentuje każdy rozdział :D
    Rozdział jak zwykle super
    Ona to szalona jest :P
    Fajnie grali w 5 pytań :D
    Ale najfajnieszjsza byla ich reakcja na to że ona jest siostrą Scootera XD
    Weny i do nn :D

    P.S.
    Nie wiem czy też zaliczam się do nominowanych więc podaje linia na mój blog
    nathan-invented-story.blogspot.com
    Przeczytaj któryś rozdział
    Jak ci się spodoba to napisz że mnie nominujesz a jak nie to spoko zrozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczny rozdział:)
    Tom jak się plątał z tym pytaniem czy jest ze Scooterem hahaha nadal nie mogę wyrobić:D
    no naprawdę ja myślę że tym chłopakiem jest Nathan no bo innego to ja nie widzę:P
    te pytania były dobre jacy ciekawscy ale na pewno Olivia też nieźle zacznie się ich wypytywać:D
    weny dużo życzę i czekam na next;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Reakcja chłopców fantastik bombastik XD
    Wyobrażam sobie Jay'a gdy dowiedział się że lubi Avatara.... :P
    Weny i do nn !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam cię ♥ stworzmy-wlasna-historie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam Cię do Liebster Award :D
    http://iwillknowsometimepeopleofmydreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne masz pomysły bardzo lubię czytać to opowiadanie ten blog tak jak poprzedni jest zajebisty XD mam taką małą prośbę mogła byś mnie wcisnąć do jakiegoś rozdziału plisss Nathalie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Np. Jako dziewczyna jednego z chłopaków albo jakaś twoja znajoma z wyścigów czy coś w tym stylu ok jeśli nie chcesz to nie musisz dużo weny życzę Nathalie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nominowałam CIę, http://the-wantedmiracle-is-to-have-a-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny rozdział . I te pytania The Wanted ♥ .
    Będę czekać na następny rozdział.

    OdpowiedzUsuń